Kapitel 25 - Halvvägs till 50 nu. (matte kanske vore min grej istället)

Panik!
nu börjar det på riktigt, nu är jag student - eller imorgonbitti.
jag har precis suttit med min mor som har förklarat hur min nästkommande månad kommer se ut.
in one word: crazy

till tisdag så ska jag ha läst kapitel 1-4 och 7 av Einarssons - Språksociologi.
och jag har inte ens ett lånekort

och jag har inte läst något sedan studenten.
och knappt då heller, för då hade jag det mesta på band.
det här är verkligen fem kapitel på en dag.
jag brukar ha svårt att läsa ett kapitel, eller ens en tidningsartikel innan mitt huvud börjar tröttna och jag tappar fokus.

så yes, tummar bör hållas.

och ännu roligare är att på onsdag så ska jag ha läst ännu fler kapitel och då ska jag även sitta i grupper och diskutera om det här. det här är tokigt.

jaja, men imorgon blir det till att vakna tidigt och stå utanför pedagogikum och låna bok. 
de skulle tydligen ha ett exemplar av boken jag letade efter.

så jag är tillbaka nu.
Hej Verkligheten!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0