Kapitel 1 - Medan ni sover

Ja, så det är oftast här historier börjar
Första kapitlet
och vi börjar mitt i natten, klockan är 04:26
så vissa kan nog argumentera rätt duktigt för att det inte längre är natt,
själv tycker jag att det börjar närma sig läggdags.

hur som helst ser mina dagar ofta ut så här. natt. en brummande dator. inte ett ljudutifrån, förutom tidningsbilen som alltid kommer föbi runt halv fem på morgonen och jag måste sitta tyst för att inte väcka mina föräldrar som sover precis över huvudet på mig. deras snarkningar är lugnande. om jag flyttar hemifrån kommer jag sakna dom. snarkningarna alltså.

så vad tusan gör han uppe så här dags när alla andra sover?
jag lär mig saker.
ikväll har jag tittat på noam chomsky på youtube. då kände jag mig väldigt smart, för det ska man uppenbarligen göra när man lyssnar på honom. han är vis. en gud. det är inte jag.
jag tröttnade i vilket fall som helst efter en halvtimme och sträcktittade på hype på svt.play istället.
men mest av allt så lyssnar jag på musik.

jag lyssnar på cool musik i mina trådlösa hörlurar.
så cool musik att jag måste klä upp mig också, mima och dansa.

varje natt är jag en rockstjärna, medan ni andra sover.
jag har grymma moves. och jag får publiken att gunga till varje låt, framför spegeln.

igår var jag extra grym.
jag hade en konsert med timbuktu i badrummet med en ny outfit, som var extra cool.
allt gick skitbra. 

här kommer ett kollage på spelningen:


nu är klockan tjugo över fem. hm.
(redigerad 19:49, 090223)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jajjemän, great outfit! haha gillar hela konsert-grejen skarpt

2009-02-24 @ 21:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0