Kapitel 5 - Guy Love

på sistone har jag haft fullt upp
upp med fullt är vad jag har haft på sistone.
det beror bland annat på att jag försöker vända tillbaka på mitt superhjältedygn.
det fungerar nämligen inte i längden att springa runt med underkläderna på utsidan.

förutom det så stod en människa på min trapp och vände upp och ned på
min torsdag.
det var crazy.
så crazy att personen till och med presenterade sig själv som sophie.
vi har varit tillsammans
och hon ville prata, men hade ingenting att säga.
så därför har jag varit lite 
borta.
härifrån, alltså.

men, efter den insidenten så har jag varit grym;
så pass grym att jag har gymmat två gånger, spelat tvspel två gånger, biljardat en gång, käkat pizza en gång och lyssnat på promoe - these walls enmiljon gånger och känt mig som en graffare.

fan vad soft att måla graffiti.
den som känner för att sponsra mig är hjärtligt välkommen.

OCH den som känner sig intresserad får supergärna hänga på mig och gå på en konstutställning i Ekeby.
För jag vill hemskt gärna
gå, den verkar fett soft.
Det står lite om den i senaste Uppsala Tidningen och jag lär titta förbi där vilken dag som helst.
Så den som vill hänga på kan bara säga:
hej!

Anyways idag har varit en fet dag.
Allt började igår. (så fet är den - dagen alltså)
Jag satt med mina Homies (med stort H) Simon och Pablito och chillade och snackade djupa grejer.
Fett soft. 
Guy love. (lite som J.D. och Turk)
Och sen idag hade vi bestämt att träffa ännu en Homie, Jorriee, på Norrlands för att ta en lördagsfika. (på Lördag?!)
Så det blev ännu mer Guy Love,
vi snackade, skrattade, och baxade.
Guy Love.

Senare på kvällen dissade jag mina polare och tv-spel för min oerhört balla farsa och syrra.
Vi spelade biljard och jag vill säga att jag var bäst
så det gör jag.
Senare åt vi pizza,
vi kan säga att jag var bäst på det också,
åt mest, bäst och godast
och vi skrattade, snackade och flamsade

och snenare ikväll ska jag tjäna cash
jag ska nämligen vara taxi och köra runt mammas kompisar som är här och dricker sig...packade.

so, livet som arbetslös rockar.
yes,
hm.


Kommentarer
Postat av: Anna

Sounds Great! jag vill veta mer om guylove

2009-03-01 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0