Kapitel 18 - Plus på karmakontot

Holy crap.
Ibland är människor snälla.
För snälla.
Lite som jag och mamma igår som gjorde extream home makeover i min syrras hall.
Mamma tog ledigt från jobbet och jag tog ledigt från att sova länge.
Vi gav oss in i tapetklister och tapeter som krävde mönsteranpassning.
"det här kommer bara ta typ fyra timmar, vi hinner lätt klart innan lucy kommer hem"
tolv timmar senare satte vi upp den sista lilla tapeten tillsammans med henne.

Men hur snälla jag och mamma än var, så är dom allra snällaste är nog dom som man aldrig har pratat med eller träffat förut.
Deras ord, komplimanger och handlingar, det är dom ofta dom som
fastnar.

idag surfade jag in på blogg.se och såg en grymt snygg målning läskigt förminskad på hemsidans ytterkant.
jag tryckte mig in i bloggen och blev grymt imponerad av hur fruktansvärt duktiga vissa konstnärer är.
så jag surfade vidare i min avundsjuka för att bli ännu mer imponerad.
istället läste jag att denna konstnär bara slängde ut spotify invites
"shit, menar hon allvar?"
så då kände jag mig tvungen att skriva tillbaka:
"hej, nu har du gjort mig så avundsjuk, så nu är det bäst för dig att du slänger hit en spotify invite."
en stund senare sitter jag här med en komplimang från henne om min nya banner och en invite.
SHIT vad bra musik och människor det finns.

yes, så nu ska jag sitta hemma hela dagen och bada i musik och strunta i att solen varmskiner.

karma är bra skit, no doubt.

Kommentarer
Postat av: smäm

haha. söt.

2009-03-27 @ 10:44:05
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Mino

Hoppas du får en underbar helg!

2009-03-27 @ 22:10:56
URL: http://manreet.blogg.se/
Postat av: Anna

good shit S! Sånt är härligt! Men vadå strunta i solen? SOL<3

2009-03-29 @ 18:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0