Kapitel 29 - Nästa val röstar jag på förändring

jag har tappat hoppet om sverige.
förra riksdagsvalet bestämde vi oss svenskar för att borgarna skulle få en chans på tronen
av någon anledning.
så istället för att bara sitta och luta mig tillbaka så har jag gjort någonting kreativt åt saken
jag har bestämt mig för att lägga min röst på ibrahim
bara för att han är så jäkla cool och diggar livet
vilket vi alla borde göra lite mer.

så här med är jag ibrahims största och första lobbyist.







men samtidigt som vi sliter under reinfeldt så har amrikanerna barak obama.
bara namnet liksom, det är ju respekt från första stund
men det är över mitt förstånd om inte mos def knycker nästa presidentsval med den här valkampanjen:





peace out.

Kommentarer
Postat av: Sirre

Lätt att man skulle rösta på Mos Def.



Synd bara att vi inte har presidentskap i Sverige. ;)

2009-05-17 @ 14:55:46
Postat av: Samuel

nej jag vet, det är därför jag inte tror att varken ibbe eller mos def kommer vinna i sverige, men jag tänker rösta ändå :(

2009-05-17 @ 22:14:37
URL: http://slavagenjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0